Lissabonbon


Ja då är det snart dags för Skallepär att agna den EUropeiska likmasken och hala in Svensson. De svenska sura minerna hullar inte längre ättika över FRA-lagen nu när den inte får något mediafokus. Istället så är det den dåliga världsekonomin som tar allt större plats i rampljuset som Svensson gråter över. Tänka sig att det föreföll sig som sådan att du inte kunde betala för dig när du lånat föratt köpa allt du tror dig äga? Så konstigt det kan bli!
Groovy kan tyckas, om man ändå inte hade något jobb eller besparingar att förlora. Desto tråkigare för oss som blir färre som måste betala för dem utan arbete.
Fördelen med Lissabonföredraget är ju att dom egoisterna som leder maktkampen i svedala fråntas den riktiga makten och makten förflyttas till Bryssel där någon ur det frodande släktet "4ögdad-glasögonormos" sitter och bestämmer vad vi i Sverige skall göra föratt Europa skall må bättre. Med andra ord, hur mycket pengar vi skall betala till Europa.
Låter oslagbart, eller hur?

Hur kommer det sig egentligen att människan är så jävla kåt på att göra allting globalt?
Varför i helvete skall dårfinkarna i Tyskland bestämma över vad vi i Sverige har för lagar och förordningar? Vill jag bo i Tyskland så flyttar jag till Tyskland men nu är det så att jag bor i Sverige.
Tackar vet jag Kina! Landet i världen med störst befolkning. Dom vet hur man gör föratt slippa ta del av denna böldpest som kallas "globalisering". Se till att hjärntvätta och tysta dina medborgare innan något annat land gör det! Jag blir alldeles varm inombord av att bara tänka på det hela.

Personligen så har jag större fisk att fritera än att tyskarna inte kan styra över Sverige hela vägen ut i skithuset. Det som verkligen borde ses över i denna värld är dom där jävla guittarfuckona som filmar sig själva när dom plinkar en cover på sin gura och sedan lägger upp på Youtube! Jag klarar inte av dom!
Now thats a cause worth fighting for!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0