Twitter? Surfing on the information highway? Who are we kidding?

Vad är det med detta twittrandet egentligen?
Jag kan fan inte ens lura mig själv att jag har ett sådant intressant liv att jag måste berätta om varenda handling på facetube, msn, twitter etc etc föratt sedan skriva en daglig resumé på min blogg.

11:00 - @ msn: "ÄR SJUUUK!"
11:08 - @ twitter "jag kissade nyss blod"
11:34 - @ facetube "nu ska jag äta blodpudding"
The information highway eh? Riiiiight...


Kan inte bara alla fokusera på mig istället? Cyberrymden skulle bli så mkt lugnare då det inte finns något värt att nämnas.



På tal om ingenting...
ehm...vad va det jag tänkte..hmpf...nä jag hade visst ingenting konstruktivt att tillägga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0